Bogstad vannet

Skrevet 10.11.2015 kl.22:44. Ligger i kategorien Sporty.

Ut p tur, aldri sur - eller hva! ;) P sndag tok jeg og Philip bussen opp mot Holmenkollen, og gikk av p et stopp i nrheten av Bogstad vannet. Vi har tatt t-banen i alle retninger og gtt flere turlyper i Oslo, men denne var ny for oss. Mye fin natur, og herlig frisk luft. Fltes virkelig godt for kroppen, selv om det var akkurat p grensen til for kaldt. Vi gikk hel veien hjem til Majorstuen, s alt i alt ble det et stykke.

Skrevet 10.11.2015 kl.22:44. Ligger i kategorien Sporty. 9 kommentarer

Holmendammen

Skrevet 08.06.2015 kl.23:31. Ligger i kategorien Sporty.

Det er s herlig vre ute bevege kroppen, og n p sndag som var gikk vi en lang tur p nesten tre timer. Vi hadde ikke lagt opp noe rute p forhnd, og veien ble til mens vi gikk. Vi vandret blant annet mot Frognerparken, Slemdal, Holmendammen og opp til Vettakollen. Det var mange ender og svaner i Holmendammen, men hjelpe meg hvor mange knott og mygg der var. Det beit overalt og vi ble nesten spist opp. S ekkelt og stirre inn i klaser med innsikter som svermer rundt ansiktet. Isj isj ;) Men vi kosa oss som alltid p tur. Deilig sndag! :)

Skrevet 08.06.2015 kl.23:31. Ligger i kategorien Sporty. 14 kommentarer

ut p tur - Bygdy

Skrevet 01.06.2015 kl.09:06. Ligger i kategorien Sporty.

Her om dagen gikk jeg og Philip tur rundt Bygdy og tilbake. Det er s koselig g sanne turer; natur, dyreliv, skravling - for ja skravlen gr i ett og det er s koselig. I fjor gikk vi mange turer rundt om i Oslo og omegn, men i r har vren vrt s grtt og kald at det er frst n i det siste det har fristet.

Vi kjpte brus og jordbr p en liten lokalbutikk p Bygdy, den brusen er faktisk den beste jeg har smakt. Ananas og kokos, s digg :)

Skrevet 01.06.2015 kl.09:06. Ligger i kategorien Sporty. 9 kommentarer

Sukkertoppen

Skrevet 06.08.2014 kl.01:13. Ligger i kategorien Sporty.

I dag gikk vi tur opp p Sukkertoppen. Det er ikke den store fjellturen (314 moh), og det gr kjapt og g opp og ned. Men fra toppen er det en kjempefin utsikt over blant annet lesund by. Like fr toppen er det satt opp en stor jukestjerne, den kan sees fra byen og lyser fint opp i fjellet ved juletider. Koser meg alltid p tur med Philip. ♥

Skrevet 06.08.2014 kl.01:13. Ligger i kategorien Sporty. 3 kommentarer

Svanshornet

Skrevet 14.07.2014 kl.09:46. Ligger i kategorien Sporty.

Sndagen dro jeg, Philip, mamma og pappa p fjelltur. Vi gikk opp til Svanshornet. P vei oppover ligger Rollonhytta. Det er klubbhytta til den sportsklubben jeg var aktiv i i mange r. Jeg spilte hndball for SK Rollon i 14 r, fotball i fem r, ogs var jeg hndballdommer for klubben i fire-fem r. Vi jeg har ogs malt p den hytta gjennom dugnad, og hndball-laget mitt sov over der noen f helger og trente i fjellet.

Det er veldig fin tur, men flott utsikt over fjell og fjorder. P toppen av Svanshornet (552 moh) kan vi se utover til lesund.

Skrevet 14.07.2014 kl.09:46. Ligger i kategorien Sporty. 3 kommentarer

Et lite stykke Norge - Godyfjellet

Skrevet 08.07.2014 kl.19:44. Ligger i kategorien Sporty.

I dag kjrte jeg og Philip til Godya. Vi parkerte bilen p en liten parkeringsplass med kuene, og startet og vandre oppover. Fjelletoppen er 497 moh, og det var temmelig bratt stigning oppover. Men for en utsikt og for en tur!!! Utrolig herlig og vakkert.

Sola skinner fortsatt, s n skal vi leke med Bella i hagen og spille bordtennis. nsker dere en kjempefin dag!

Skrevet 08.07.2014 kl.19:44. Ligger i kategorien Sporty. 4 kommentarer

En sporty sndag - Songsvann - Ullevlseter

Skrevet 16.06.2014 kl.17:13. Ligger i kategorien Sporty.

I gr tok jeg og Philip t-banen til Songsvann for og g tur. Vi trasket oppover fjellet, gjennom skog, forbi tjern og vann til vi kom frem til Ullevlseteren. Der satt vi oss ned p noen benker, drakk litt brus og spiste niste, fr vi trasket tilbake igjen. Det var en fin tur, for det er alltid hyggelig og g skravle i naturen sammen med Philip. Men det er nok andre lyper i Oslo-omrdet som er mer spennende og har finere utsikt mens man gr. Det ble litt mye tett skog til tider.

Skrevet 16.06.2014 kl.17:13. Ligger i kategorien Sporty. 5 kommentarer

sporty

Skrevet 09.06.2014 kl.01:06. Ligger i kategorien Sporty.

I dag pakket vi sekkene med niste, drikke og pledd, tok p oss rulleskytene og trillet til Huk. Vi fant oss en fin plass i nrheten av Paradisbukta. S utrolig herlig og ligge skravle, f sol p kroppen og hre p blgene. Vi badet ogs - iikk... Det var litt kaldt, men ikke s ille som jeg trodde fr vi kom uti.

Senere p kvelden gikk vi en to-timers tur sammen med Linn og hunden Zorro. S i dag har vi virkelig vrt sporty. Herlig! :)

Skrevet 09.06.2014 kl.01:06. Ligger i kategorien Sporty. 14 kommentarer

Holmenkollstafetten

Skrevet 11.05.2014 kl.17:41. Ligger i kategorien Sporty.

I gr sprang jeg Holmenkollstafetten for frste gang for et av de ti lagene via jobben. Arrangementet er kjempesvrt, s det var gy delta. Jeg hadde sisteetappen, ogs kalt sjarmretappen, som hadde veksling like fr Bislett stadion og en runde innp den. Etappen min var p 610 m.

Venter p veksle...

inne p Bislett stadion...

S utrolig artig! Senere p kvelden var det bankett p jobben, og da kom det frem at frste laget kom faktisk p 3. plass av ca. 1500 lag. Der er jo helt vanvittig bra! Jeg vet ikke hvilke plassering mitt lag fikk, og det er ikke s farlig heller. Artig bare delta.

Skrevet 11.05.2014 kl.17:41. Ligger i kategorien Sporty. 5 kommentarer

Walk with us - Frognerseteren

Skrevet 22.04.2014 kl.20:34. Ligger i kategorien Sporty.

For et nydelig vrvr vi har i Oslo n. I gr var det godt over 20'C, s jeg og Philip bestemte oss for g en tur p Frogneseteren. Ironisk nok - den frste skikkelige vrdagen ble vi delvis gende og traske i sn. Turen startet med at vi tok t-bane opp til Frognerseteren, og derfra gikk vi til Tryvannstrnet og tilbake til Frognerseteren. I stedet for ta t-banen hjem igjen, s gikk vi nedover til Holmenkollen og helt til Majorstuen. Fra vi gikk av t-banen trasket vi i hele 3,5 timer!!! Tehe... Ikke rart jeg er stl og det verker i rompa og leggene. MEN - forfriskende og herlig! :)

Skrevet 22.04.2014 kl.20:34. Ligger i kategorien Sporty. 7 kommentarer

Les mer i arkivet Mai 2017 November 2016 Oktober 2016
Hei! Jeg heter Kristine og er ei 30 r gammel jente fra lesund. Bor i Tigerstaden med min kjre, jenta vr Serine Isabella og pusen vr Bella. Mulig du s tryne mitt i TV3-programmet Fristet, der jeg ble kjreste med Philip under finalen. Har ogs vrt med i n episode av Budkrigen p TV2. Bloggen min gir et lite innblikk i hverdagen min, ogs deler jeg ting med dere som jeg liker. Hper den faller i smak!

Kontakt: kristinerosok@gmail.com

Lik ogs min fan-side p face: http://www.facebook.com/ kristinerosok.blogg.no