s n d a g e n

Skrevet 31.08.2015 kl.22:20. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Det er fortsatt nydelig i hovedstaden s i gr gikk vi en tur fra Majorstuen til Grnerlkka. P veien gikk vi gjennom Stensbergparken, hvor de hadde laget et bie- og hundeomrde. Det er koselig g rusle i Oslo. Mye sette blikket p, og mange spennende mennesker. Vi satt oss p en utekaf og tok en kopp kaffe p Lkka. Det er ikke s ofte vi beveger oss i den bydelen, s da er det ekstra artig traske der.

kjole: Marc by Marc Jacobs // sko: Pretty Ballerinas

L♥ve Kristine

Skrevet 31.08.2015 kl.22:20. Ligger i kategorien My life as Kristine. 19 kommentarer

m u l b e r r y

Skrevet 30.08.2015 kl.22:36. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Et av mine siste favoritter er dette kule skinnarmbndet fra Mulberry. Jeg fikk det sommergave av mamsen min nr vi var p shopping i lesund, og jeg digger det. Jeg gr med en del ringer p fingrene til vanlig i gull og diamanter, og da synes jeg fort det kan bli litt voldsomt om ogs armbndet skal gjre for mye ut av seg og flashe opp hele hnden. Derfor liker jeg veldig godt dette litt mer rffe armbndet som toner alt litt ned. Love it!

L♥ve Kristine

Skrevet 30.08.2015 kl.22:36. Ligger i kategorien My life as Kristine. 14 kommentarer

i'm back

Skrevet 30.08.2015 kl.00:15. Ligger i kategorien My life as Kristine.

romper: AQUA // sko: Clarks

God kveld stinger! Dette er den lengste pausen jeg har hatt fra p bloggen p 5 r. Jeg har vrt litt i tenkeboksen p om jeg skal fortsette eller legge den ned. Den siste tidenhar tatt bilder p arrangementer, vennekvelder og reise, men likevel latt vre poste det her. Det betyr vel bare at jeg ikke er klar for gi helt slipp enda. Uansett m jeg finne en retning jeg nsker fr bloggeni. Kanskje by litt mer p meg selv og bli mer personlig. Det er noe jeg alltid har hatt problemer med, ytre mine meninger og st i den stormen i kommentarfeltet som det kan fre med seg. Jeg har nok alltid vrt litt feig der. Uten meninger s stter man ingen, men p den andre siden virker man tom og uten karakter. Jeg har jo meninger, ja faktisk om mye. Vi fr se fremover om jeg klarer vise mot til ytre dem.

nsker dere en nydelig kveld videre!

L♥ve Kristine

Skrevet 30.08.2015 kl.00:15. Ligger i kategorien My life as Kristine. 16 kommentarer

RITA ORA - Body On Me (feat. Chris Brown)

Skrevet 13.08.2015 kl.20:14. Ligger i kategorien Musikk.

Skrevet 13.08.2015 kl.20:14. Ligger i kategorien Musikk. 10 kommentarer

MAYBEAUTY - The Incredible Face Mask

Skrevet 12.08.2015 kl.00:02. Ligger i kategorien Annonser og sponsede produkt.

//sponset produkt

I gr fly vi tilbake til Oslo etter n mnd fantastisk ferie som vi tilbrakte i lesund og Thailand. Allerede i dag hadde jeg min frste arbeidsdag etter sommeren, og jeg skal innrmme det var litt tft. Opp tidelig, rett i et byggemte for s en full arbeidsdag videre, og etterp diverse hverdagsplikter. Puhh... stress og plutselig ha full plan, men samtidig deilig komme inn i litt rutiner igjen.

Nr alle plikter var unnagjort i dag, s hadde vi en velfortjent hjemmespa. :) Vi testet for frste gang ut ansiktsmaske fra MAYBEAUTY - The Incredible FACE MASK. Jeg mtte le nr jeg rev opp posen, for den var svart. Tihiii...

Jeg fikk Philip til ta ansiktsmaske sammen med meg, og det var veldig artig. Vi tullet og fjaset mens vi ble stivere og stivere i ansiktet. :)

Vi s en episoden av Modern Family mens vi ventet p at tiden skulle g til vi kunne ta av masken. Bella var supertrtt og sovnet rett bak meg.

Masken skal fjerne hudormer, acne, dde hudceller og oljete hud. Jeg fler meg hvertfall helt smuuud i ansiktet n. DIGG! :)

Om noen av dere stinger nsker teste ut denne masken fr dere 30 % rabatt ved bruke kupongkoden kristinefacemask30!!!

G inn p nettsiden:https://maybeauty.no/kristinefacemask30

L♥ve Kristine

Skrevet 12.08.2015 kl.00:02. Ligger i kategorien Annonser og sponsede produkt. 15 kommentarer

Karon - Patong

Skrevet 09.08.2015 kl.23:20. Ligger i kategorien Utenlandsreise.

Torsdag og fredag de siste dagene i juli mnd var det Buddah dag i hele Thailand. Jeg vet ikke helt hva det innebrer for de innfdte, men for oss betydde det at vi ikke kunne kjpe alkohol i 48 timer. Der var ulovlig og kjpe i butikker, og det gikk ikke an bestille noealkoholholdig drikke til maten p restauranter. Jeg og Philip ble kjent med n nordmann (den eneste norske vi mtte p hele ferien!!!) i en bar i Karon, og han ringte oss advarte oss mot drikke noe fra hotellbaren p rommet ogs. Han hadde drukket en l p hotellomrdet, ble observert av en hotellvakt og deretter anholdt av politiet og mtte velge mellom punge ut 2000 NOK eller sitte i fengsel i 25 dager. Strengt ass - s det er verdt merke seg om man ferierer p denne tiden av ret. Man kan fort tenke at reglene ikke gjelder for de som ikke er budhister, men det gjr de alts.

Uansett, vi gikk litt rundt p Tempelomdrdet i Karon under disse dagene for titte litt, og da s vi mennesker som kom dit ba. P kvelden s vi ogs budhistiske munker som hadde bnnemter. Artig f et lite innblikk i kulturen, selv om dette ikke er noe vi tror p. Bygningene er flotte, fargerike og hadde mye utsmykning.

Vi tok "party-taxi" som vi kalte det til Patong et par ganger. De pne Tukk-tuk'ene spilte hy musikk fra store hytalere og flere hadde neonlys. Artig!

Patong er en strre by en Karon, medkjpesenter, maaange flere mennesker, mye mer uteliv, ulike "spesielle" show osv. Det var gy dra dit for noen timer, men persolig synes jeg der er en for stressende by og bo i nr man er p ferie. Stranden i Karon var ogs mye flottere, s vi var fornyd med bo der. :)

I Thailand s kjrte nesten alle scooter, og det var utrolig se alt de fikk plass til og bygde ut av en scooter. Hele familier p en sooter, kjkkenvogner til fastfood p scooter, og de rarest ting ble fraktet. Bensin til scooter kunne man kjpe langs veien p "saft"-flasker.

Elephant restauranten i Karon spiste vi p flere ganger p. Den hadde sinnsykt god mat til en veldig billig penge. Ikke rart den var anbefalt av TripAdvisor. Jeg og Philip kunne bestille to foretter, to hoveretter, vannflasker og fire l - og alt kom p under 200 NOK, samtidig som det smakte utrolig godt.

Noen bilder fra et par kvelder i Karon.Manicure & pedicure - god mat - kokkosvann - livemusikk +++ Vi hadde det s mye gy i Thailand! :)

Skrevet 09.08.2015 kl.23:20. Ligger i kategorien Utenlandsreise. 6 kommentarer

en kveld i Karon

Skrevet 08.08.2015 kl.19:08. Ligger i kategorien Utenlandsreise.

Bildene er tattp hotellet vrt i Karon fr vi skulle ut spise middag. Vi bodde der stort sett hele ferien, for utenom de dagene vi dro til Phi Phi Island. Som dere kan se gr jeg i flats, alts ballerinasko. Jeg og Philip vandrer noe helt enormt nr vi er p ferie. Om vi ikke m ta taxi, s gr vi. P flere avkveld gikk gi gjerne helt fra Karon til Kata og tilbake. Ellers vandret vi rundt i Patong og Phuket sentrum. Km p km i timesvis. Haha - folk trener fr ferien, vi trener i ferien. Neida, det er ikke derfor vi gr s mye. Vi gjr det for se mest mulig, ogs er det veldig koselig.

Solen gikk tidelig ned i Thailand. Allerede i sju-tiden p kvelden ble det mrkt.

Skrevet 08.08.2015 kl.19:08. Ligger i kategorien Utenlandsreise. 16 kommentarer

Phi Phi Island

Skrevet 07.08.2015 kl.23:16. Ligger i kategorien Utenlandsreise.

Phi Phi Island har s utrolig mye by p itillegg til Monkey Beach med apekatter, "The Beach"-yen like ved og snorkling med tropiske fisker. Vi gikk p oppdagelsestur i noen timer p yen, for se alt. Vi s hvordan de lokale bodde, fantastisk utsikten utover mot blant annet "The Beach"-yen, flere smstrender, en slange, Monkey Bar p toppen av fjellet med utsiktspunktet, og det kulesteav alt - en apeflokk p kanskje ti apekatter. De leket i trrne og gikk bare noen meter foran oss. Dessverre var mobilen min tom for strm, s jeg fikk ikke tatt bilde av de-uansett, det var det en spesiell og artigopplevelse. :)

Sentrum i Phi Phi hadde noe for en hversmak. Stortutvalg av restauranter, alle typer barer (rolige, live-musikk, beer pong-spill, dansemusikk, raggy style mm.), strandfester, smbutikker, Thai-boxing, og enormt mange tatoverings-sjapper. Det var sikkert tjue tatoverings-sjapper p den lille plassen,og deer oppe like lenge som utestedene. Undres hvor mange som har vket opp med en unsket tattoo etter en fuktig kveld...

Det var s gy dra ut p Phi Phi. Vi spilte beer pong med strawberry daiquiri og redbull/vodka, fr vi dro ned p stranden for beach party. Stemningen var helt fantastisk; kjempebra musikk, flammeshow, folk som hoppet i brennende hoppetau (NOTE: ikke gjr det - folk fikk brannskader), dansing og hyggelige feststemte mennesker.

Skrevet 07.08.2015 kl.23:16. Ligger i kategorien Utenlandsreise. 10 kommentarer

Phi Phi Island

Skrevet 07.08.2015 kl.00:28. Ligger i kategorien Utenlandsreise.

Etter flere dager i Phuket, dro vi med ferge over til Phi Phi Island. Vi booket bungalow med sjutsikt p Phuphaya Seaview Resort. Bildene over viser hytta vr og utsikten fra verandaen.For et fantastisk sted! Vi bodde helt perfekt for oss som er p parferie. Romantisk og rolig, men likevel bare en liten gtur fra sentrum med heftig uteliv, barer og butikker. Vi fikk litt av alt med andre ord :)

Monkey Beach

Vi leide kajakk frste dagen og padlet til Monkey Beach og andre nrliggende sm strender. Urolig digg og befriende og kunne ro dit man vil. Vi var ute i timesvis og rodde. Philip lo av meg i starten, for jeg hadde ingen rytme i roinga s vi kom ikke s fort fremover. Det gikk heldigvis bedre etterhvert. Gy var det uansett! :)

Phi Phi Lay - "The Beach"

Andre dagen dro vi med privat bt-taxi klokken 07:00 p morgningen til Phi Phi Lay. Dette er yen hvor de spilte inn filmen The Beach. P grunn av filmen har yen blitt en stor turistattraksjon, og enormt mange reiseselskaper i Phuket, Phi Phi Island mm. arrangerer turer dit med store bter stappfull av mennesker. Det er ikke noe gy g vasse i folk, s det har derfor lite for seg dra dit om man ikke gjr som oss - nemlig drar dit kjempetidelig og kan se yen nestenalene slik at man fr en flelse av hvordan det var i filmen.

Etter vi hadde vrt p "The Beach" s tok btmannen oss med rundt p ulike andre fine steder og vi snorklet med masse tropiske fisker.

(...mer om Phi Phi siden!)

Skrevet 07.08.2015 kl.00:28. Ligger i kategorien Utenlandsreise. 9 kommentarer

pretty pink

Skrevet 05.08.2015 kl.21:23. Ligger i kategorien Utenlandsreise.

Hei dere, n er vi tilbake i lesund og har nesten n hel uke igjen med ferie. Litt solbrent p nesen, men mange minner rikere :) Jeg lovet dere egentlig blogge fra Thailand, for det stod i hotell-beskrivelsen at der skulle vre nettverk p rommet. Vel, nettverk var der - men utrolig drlig. Brukte 4 timer (!!!) p innlegget jeg postet derfra og da hadde bildene ogsdobbelt s lav opplsning som jeg ellers bruker. Det ble derfor bare med den ene innlegget der. Jeg kommer heller til dele ferieopplevelsene fremover n fra lesund - litt p etterskudd, men det gr vel bra.

kjole: DKNY // sko: Pretty Ballerinas

Skrevet 05.08.2015 kl.21:23. Ligger i kategorien Utenlandsreise. 3 kommentarer

Les mer i arkivet Mai 2017 November 2016 Oktober 2016
Hei! Jeg heter Kristine og er ei 30 r gammel jente fra lesund. Bor i Tigerstaden med min kjre, jenta vr Serine Isabella og pusen vr Bella. Mulig du s tryne mitt i TV3-programmet Fristet, der jeg ble kjreste med Philip under finalen. Har ogs vrt med i n episode av Budkrigen p TV2. Bloggen min gir et lite innblikk i hverdagen min, ogs deler jeg ting med dere som jeg liker. Hper den faller i smak!

Kontakt: kristinerosok@gmail.com

Lik ogs min fan-side p face: http://www.facebook.com/ kristinerosok.blogg.no