Bella-love og Atlanterhavsparken

Skrevet 30.07.2012 kl.18:36. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Den siste to dagene har vi kosa oss i finevret.

Bella har begynt bli varm i trya no, s vi kan ikke lenger lufte ho i hagen uten bnd. Ho va forsiktig i starten og luska forsiktig rundt, men no e ho s trygg p omgivelsene at ho springe for fort. d e ganske utrykt nr vi har bilvei i nrheten.

Bnde e s kort, s ho fr lissom ikke vandra i sitt tempo. S e fikk en genial id: Festa bnde henna fast i et tau til et tre. S no kan ho bevege se fritt i en gitt radius. ;)

Vi har ogs vrt p akvariet i lesund, Atlanterhavsparken. Der va d massevis av fiska, pingvina og skilpadde. Vi fikk ss sett mating av fiskane. :)

Love Krizz

Skrevet 30.07.2012 kl.18:36. Ligger i kategorien My life as Kristine. 30 kommentarer

Trollstigen, Olsok og party party :)

Skrevet 30.07.2012 kl.00:14. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I gr dro e, Philip, mamma og pappa til Valldalen siden d va Olsok-feiring der. Dvs. at dem har litt sann ymse underholdning, bode, mat og anna gy. Men aller frst kjrte vi til Trollstigen s Philip kunne se kor flott d va der. :) Nr vi endelig kom til Valldalen s va kl 4 og d vakke s mye liv der da - litt seint ute. Jaja... ;)

Her e vi p Trollstigen...

...og et par bilde fra Olsok i Valldalen.

Seinere p kvelden dro vi p stor-fest hos Tor og Stine. D va kjempe gy, dem hadde en skilpadde som e holdt. :)

Me og min BFF Marthe <3

me og skilpadda

me og sskenbarna mine, Marthe og Camilla

Love Krizz

Skrevet 30.07.2012 kl.00:14. Ligger i kategorien My life as Kristine. 2 kommentarer

Bella - go'jenta mi :)

Skrevet 27.07.2012 kl.21:10. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Et lite bildedryss fra lufteturen me Bella i hagen. Ho e bare s gooo <3

Love Krizz

Skrevet 27.07.2012 kl.21:10. Ligger i kategorien My life as Kristine. 9 kommentarer

Norsk skjnnhet

Skrevet 26.07.2012 kl.00:50. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I dag hadde e, Philip, pappa og brudern en heilt fantastisk tur i ekte norskt vakkert landskap. Vi kjrte til Hellesylt, tok ferje gjennom Geirangerfjorden til Geiranger, dro videre opp til Dalsnibba, og tok et par pitstopp p utsiktspunkta Flydalsjuvet og rnesvingene, fr turen gikk hjem igjen. Vakkert vakkert vakkert :)

Her e vi i Hellesylt og venta p ferja. Vi missa den akkurat, s vi vandra i 1,5 time i sentrum mens vi venta p neste. Men e vi p tur, s e vi p tur - s ingen stress. Vi slo hjel tida me is-spising, suvenir-shop og vandring rundt. :)

Ferja til Geiranger e sann turst-ferje. S vi satt verst oppe og kunne hre p fun-facts fra hytalere om ulike gamle garda langs fjorden, sagn om fossane "dem sju sstre" m.m. Kjempe fin tur p ca. 1 ime.

Vi kjrte s opp til Dalsnibba som ligge ca. 1500 moh. Der hadde vi fantastisk utsikt mot Geiranger og omeng.

P utsiktspunktet Flydalsjuvet hadde vi knall utsikt utover Geirangerfjorden.

Ned i Geiranger tok vi en matbit og gikk litt innom dem sm butikkene der. Her har vi sommerens tredje traktor e sitte p. Hehehe...

Siste stopp fr hjemreise va rnesvingene...

Vi e heldig som har s vakker natur bare et par tima fra heimen. Knall dag! :)

Love Krizz

Skrevet 26.07.2012 kl.00:50. Ligger i kategorien My life as Kristine. 14 kommentarer

KOS! :)

Skrevet 24.07.2012 kl.21:15. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I gr spilte e og Philip bowling sammenfor frste gang. Hehehe... Kan ikke si nkken av oss va s talentfulle at d gjorde nkke, men d va gy uansett! Vi spilte to runde og vant hver vr gang. :)

Seinere p kvelden bestemte vi oss for prve oss p brettspillet Risk. Men for et totalt talentlst spill! Vi skjnte ikke en dritt av reglementet, s etter vi hadde stilt ospp brikkene, s pakka vi sammen. Sikker p vi klura i en time fr vi ga oss. sj for et spill!!! :P

S vi satt p filmen 21 Jump Street istedet. Tror d e den gyeste filmen e har sett i r. Den va bare heilt hysterisk morsom! Anbefales! :)

I dag va d endelig sol igjen, s vi har spilt bordtennis, dart og sola oss p verandaen. :)

Seinere p kvelden hadde vi pikknikk i hagen og lot Bella vandre rundt fritt mens vi passa p ho.<3

Love Krizz

Skrevet 24.07.2012 kl.21:15. Ligger i kategorien My life as Kristine. 7 kommentarer

The Simple Life

Skrevet 22.07.2012 kl.16:16. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Den siste uka har e og Philip vrt beskt en kompis av me i Frna, som e en liten plass utenfor Molde. Her e d mange grda og dyr. D har vrt gy vre i Molde dinne uka siden d va jazz-festivalen. Men p dagen har e for d meste jobba me Master-oppgava mi som skal inn i august, Geir e en klpper p Novapoint og hjalp me masse me d. P kveldene va vi som oftest ut p byen i Molde. ;)

Geir og Philip

Me

Det va uante muligheta leike se me p vei hjem fra byen langs veien i Frna...

Geir har bde hund, hesta og saua.

Me og Rambo

Manne-sau

Manne-sauen og Philip

Me

Geir og Philip

Her tok vi en tur ut i Molde igjen p en konsert...

Ellers s har d vrt en del festa i huset og nach til dem seine natte-tima.

Lars, Ole, Geir og Philip

No e vi tilbake til lesund og kosa oss her! :)

Love Krizz

Skrevet 22.07.2012 kl.16:16. Ligger i kategorien My life as Kristine. 9 kommentarer

Fem flate flyndre

Skrevet 16.07.2012 kl.00:32. Ligger i kategorien My life as Kristine.

LRDAGs-kvelden

Hjelpes s mye folk d va ute i gr. Vi va frst en liten tur p Pianisten - som bye the way har fjerna flygelet sitt og ikke har live musikk lengre. (Pianisten - piano = ...???) Vi mtte sfall bygg-kompisen min Henrik der...

Henrik og Philip

Deretter gikk turen til Bocca for mte resten av vorset vrt...

Me and u <3

Annie og me

Helen, Tor og me

nr utesteda stengte, gikk turen til nach. :)

Vi va p nach til halv 8 - 8, s d va ikke rart et par begynte bli trtte etterhvert. S e og min BFF, Annie, bestemte oss for tulle litt me en stakkar der... Hihihi.. ;)

SNDAG

I dag dro vi p sjen for hente et garn vi satt ut p onsdag. Vi hadde et hp p hummer eller krabbe, selv om d ikke akkurat e sesong for d no. ;)

Garnet vrt va full av flyndre!!! Hehehe... Ikke heilt d vi hadde sett for oss. Jaja - flyndre e no godt d! ;)

Brudern og Philip

Love Krizz

Skrevet 16.07.2012 kl.00:32. Ligger i kategorien My life as Kristine. 7 kommentarer

Btfestivalen i lesund :)

Skrevet 14.07.2012 kl.18:59. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Siden onsdag har d vrt btfestival i lesund. S vi har gtt litt rundt i gatene titta. Utrolig artig nr d e s masse som skjer. Men d drlige vret har delagt litt, s vi har bare vrt der et par ganga. ;) Frste dagen vi va der va d Big jump i vannet, Atle Pettersen-konsert og massa anna gy se p...

Ellers s har vi kosa oss en del hjemme sett maaange filma som; John Carter, The Rite, Wrath of the titan, I bought a zoo +++'

I gr kveld dro vi en tur ut p Anno, der vi mtte Henrik som e en byggkompis av me fra NTNU. Han va her for beske en anna kompis. Kjempe koselig kveld d! :)

I dag va vi en tur i bysentrum, til tross for all eksotisk mat dem servere der s endte vi opp me spise p MC'ern...

I kveld e d taco me familien fr turen gr til inflyttningsfest og s ut. Ha en fin lrdagskveld alle sammen! :)

Love Krizz

Skrevet 14.07.2012 kl.18:59. Ligger i kategorien My life as Kristine. 8 kommentarer

Sommer-kos :)

Skrevet 09.07.2012 kl.23:47. Ligger i kategorien My life as Kristine.

E og Philip e fortsatt i lesund. :) P lrdagen va vi p shopping p Moa kjpesenter.

P kvelden va vi p bursdags-vorse fr turen gkk videre til Lipp.

Brudern (Andreas) og me

Sndag va vi p fisketur. E kjrte bten mens brudern og Philip dorga bak. :)

Etter fiske-turen fant vi et piggsvin i hagen som brudern lfta opp. D va s stt :)

I dag s gikk e og Philio tur i Borgundgavelen. D e et kjempe flott turomrde med mange gamle bta og hus som e henta fra rundt om kring p sunnmre.

I Borgundgavelen ligge Dyreklubben. D e en barne- og ungsomsklubb med dyrestell av masse ulike dyr.

Love Krizz

Skrevet 09.07.2012 kl.23:47. Ligger i kategorien My life as Kristine. 15 kommentarer

Norske-sommer me Philip og Kristine

Skrevet 06.07.2012 kl.22:55. Ligger i kategorien My life as Kristine.

E og Philip har d fortsatt super-digg i sommer-sola i lesund. Her har vi hatt piknikk i hagen me vin, jordbr og kjrste-kos. <3

Vi har vandra langs kaia i lesund og spist ute p restaurant...

Spist is p verandaen mens vi spilla dart...

Vi dro p byen og drakk vin ute (og inne)...

Ha en fortsatt fin sommer! :)

Love Krizz

Skrevet 06.07.2012 kl.22:55. Ligger i kategorien My life as Kristine. 4 kommentarer

Sommeridyll i lesund! :)

Skrevet 05.07.2012 kl.00:27. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Det va s utrolig herlig komme til lesund etter dagesvis me utrydding fra leiligheta i Trondheim. Vi tok bussen i 7 tima, Bella va s flink. Ho veksla mellom sove p fanget til "mamma'n og pappa'n" sin. :)

D e s digg ta ferien hjemme hos mamma og pappa i lesund, for her har vi alt. Vi bor nrt by-sentrum me shopping og kaf, samtidig som vi hjemme har bordtennis og dart, og rett nedenfor huset har vi bt. :) S no nr d har vrt finevr har vi kosa oss i sola.

Huset e fullt av katta no som vi kom me Bella. ..

Ste Bella

Gatas skrekk, Leon

Tjukke-feiten Zico

I gr va vi p fiske-tur. E elska vre p sjen, d e bare s herlig :) Vi fikk en makrell og masse sei

I dag va e p road-trip (hihihi... kun 30 min unna) me venninna mi Therese til Langevgen for dra p lagerutsalget til Moods of Norway, Devold og Bergans. D blei ikke akkurat stor-shopping p me, kjpte bare et par Moods of Norway-flippersa til Philip. Han blei s gla! <3

Seinere p kvelden gikk e og Philip tur til Aksla-fjellet. D va en kjempe fin tur, ca. 1 mil i alt fra hjemme. P fjellet s e d masse bonkersa fra 2. verdens krig som vi gikk inn i, pluss der e kjempe fin utsikt overalt.

nska alle en kjempe fin sommer!

Love Krizz

Skrevet 05.07.2012 kl.00:27. Ligger i kategorien My life as Kristine. 15 kommentarer

Les mer i arkivet Mai 2017 November 2016 Oktober 2016
Hei! Jeg heter Kristine og er ei 30 r gammel jente fra lesund. Bor i Tigerstaden med min kjre, jenta vr Serine Isabella og pusen vr Bella. Mulig du s tryne mitt i TV3-programmet Fristet, der jeg ble kjreste med Philip under finalen. Har ogs vrt med i n episode av Budkrigen p TV2. Bloggen min gir et lite innblikk i hverdagen min, ogs deler jeg ting med dere som jeg liker. Hper den faller i smak!

Kontakt: kristinerosok@gmail.com

Lik ogs min fan-side p face: http://www.facebook.com/ kristinerosok.blogg.no