Crazy week!!! -Eksamen, homsebar og party party

Skrevet 30.05.2011 kl.02:27. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Den siste uka har vært litt hektisk. Hadde eksamen i Vegplanlegging og teknologi torsdagen, så fram til d så geeka e me for d meste hjemme og leste til den. Her chilla Bella oppå permen min og vaska se, mens e drive å løse tidligere eksamens-sett...

TORSDAG

Etter eksamen torsdag, så dro e på kafè me Nina og Ellen...

Me og Nina

Nina og Ellen

FREDAG

Fredagen så va e og Nina sporty og dro på Kick-off time på Gløs-treningsenter. Nokke som vi e sykt stolte over!!! Ettersom dem late rompene våra ikke har vært i sportslig aktivitet på evigheter! :D

Å seinere på kvelden dro e opp til Nina for jente-kveld me ho og Ellen. E tok me me ei Pepsi Max og va klar for chill kveld me chick-flip film. Heilt til en fristende Nina kommer innpå stua slik...

Å da va d gjort!!! Bartenderen Nina i gang...

Å etter et alt for stort inntak som gjorde oss jah -  MØKINGS! :P Så fant vi ut at vi skulle teste ut den eneste homse-baren i Trondheim, Metro. D e faktisk d eneste utestede e har vært på der dem har skål me kondoma og glidemiddel ved inngangen! :P

Baren på Metro

E og en gammel homo -Hihihi

Å en som plutselig ikke va homo lengre når han så Nina. E spurte han - å han spilte visst på begge laga...

Nina og Bi-gay

... og så blei vi kjent me Sindre. Han va bare den kjekkeste! Han va lissom homoen e aldri har hatt!!! :) Ahh...perfekte shopping-partner! Digga Sindre! :)

Sindre, Ellen og me

Å etter å ha takka nei til homse-nach, så stakk vi på 7-11 og tulla litt, før turen gikk hjem for å finne senga.

Me og en tilfeldig fyr i køa :P

LØRDAG

Lørdagen hadde vi fra Perhentian Island-gjengen bilde-bytte-kveld hos Tormod...

Tormod og me

...her sitte vi å ser på bilde fra Malysia turen...

Maret, Maiken, Tormod, Henrik og Christoffer

Jon Leo, Christian, Susanne, Ellen og Silje

Julia, Nina, Andreas, Maren og Ellen

Ellen, Kristine, Tormod, Jon Leo og Christoffer

Henrik, Christian, Susanne og Ellen

Me og Lisa

Også satt vi på sangen vår "We no speak Americano" som vi har egen dans til, å da va festen skikkelig i gang... :D

Jon Leo, Christoffer, me og Andreas

Me og Silje

Christian og Tormod

Nina, Silje, Christoffer, Henrik, Julia, Me og Lisa

D va en sykt gøy kveld! :) Kjempe synd e ikke får sett flere fra dinna herlige gjengen før til høsten igjen!

Love Krizz

Skrevet 30.05.2011 kl.02:27. Ligger i kategorien My life as Kristine. 2 kommentarer

Nasjonaldag og greier

Skrevet 18.05.2011 kl.19:18. Ligger i kategorien My life as Kristine.

16. mai

E va "flink" å lese til eksamen 16. mai og skulle lissom ta en rolig dag og lese til seint. Men den gang ei. Silje vett dokke begynte å friste me me å dra ut, å selv om e i 2 tima klarte å motstå, så ga e til slutt etter. Ahh... Typisk ass. Klare lissom ikke si nei til å ha d gøy. Så da va d bare å dusje og tulle i me litt Redbull-vodka, så va e ut døra i 12-tida på kvelden.

Vi stakk på Brukbar, å e digga i grunn den plassen. Eneste minuset va alle retard guttane der. Blei sjekka opp av flere ubrukelige. Å seriøst, kem starta en samtale me: "Hei, æ hete Pål Maiken og lika gruppesex!" Å når e d hånler og påpeke at d e den værste break-line e har hørt. Så meine idioten at e e umoden! Da begynte e bare å le mer. (MOHAHAH...) Ellers så fikk e: "Du har 30 sek på å foklare koffor du e den kuleste i rommet!". Dummeste... Tror gutta at sant funka!?!

Me og Silje

En do på Brukbar

En anna do ;)

17. mai

Å etter kun 4 tima søvn, så va d opp på 17. mai-frokost hos Lars. Siden bunaden min e i Ålesund, så fikk e desverre ikke brukt den. Så da blei d heller d bunda-shorte-inspirerte antrekke her. Lattis...

Vi va samla en go gjeng fra veg-klassa, å d va kjempe koselig. :)

Randi, Åshild, Julia, me og Lars

Øystein, Stig, Torstein, Jostein og Stine

Å etterpå så gikk vi til sentrum og så på Borger-toget. D e første gang e feira 17. mai i Trondheim, så d va utrolig artig. Aldri sett så masse rart i et 17. mai-tog før! Hihihi... :)

Folk fra Barte-mesterskapet

Film-figur folk

Te-pose samlerne

Ikke rart at toget tok nesten 2 tima. Men d va gøy å se på, også stod e me kjekke folk... ;)

Randi, me, Kjersti og Julia

Stig, Lise Lotte, Åshild og Randi

Å etter over 1 time så kom linjeforeninga til Bygg, Aarhønen. Å da joina vi dem...

Veldig koselig 17. mai! :)

Love Krizz

Skrevet 18.05.2011 kl.19:18. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

Sånn går no dagane...

Skrevet 15.05.2011 kl.15:16. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I d siste har d igrunn ikke skjedd så masse spennende. D va fint vær tidligere i uka, å da grilla e ute me folk fra veg-klassa, også lå e å sola me ved Nidelva mens e leste til eksamen...

Kjersti og Julia (Grillings)

Heile gjengen, e ligge me jeans heilt til høyre

Å så hadde e bursdag på torsdag, nokke som e feira opp til flere ganga me gode venna. ;) Så no har e blitt 24 år!!! D har lite for se å stelle gang nokke stor-fest no midt i mai, når alle e opptatt me eksamens-lesing. Så d blei kun rolige markeinga...

Onsdag :)

Torsdag, Nam nam :D

Lørdag, SUSHI, muffins og vinI!!! :D

Å så kan e meddele at prosjekt Utvide-ørehull har endelig ordna se. E fikk en sånn lur idè når e va i Malaysia om at sånn svart tjukk ring i ørene mine hadde vært kult. Å no har d endelig grodd sammen og ser bra ut... ;)

Ditte e antagelig ikke e den mest geniale idèen min, siden hullet blir utvida for alltid. Men e digga d no hvertfall. :) Uansett stolt over at e klarte å gjennomføre d. Han på tattoo-butikken i Malaysia som solgte me øreringene sa at d e veldig få som klare d, siden d e så smertefullt. For e måtte jo presse dem inn sjøl(!!!)  Men me en solid mengde sprit (blanda me Redbull til drikking seff) så klarte e å gjennomføre d! ;) Creds!!! :D

Ellers så går d stort sett i eksamenslesing me Bella...

Love Krizz

Skrevet 15.05.2011 kl.15:16. Ligger i kategorien My life as Kristine. Én kommentar

Påska mi i Malaysa :D

Skrevet 11.05.2011 kl.19:50. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Som dokke sikkert  vet, så va e på skoletur til Malaysia i påska. Første uka så hadde vi valgfri destinasjon, mens siste uka va d obligatorisk opplegg i Kuala Lumpur. På veg til Malaysia så fikk vi nokken tima i Amsterdam...

AMSTERDAM

Vi va så heldig at vi hadde 8 tima venting mellom vi landa på flyplassen i Amsterdam til neste flyet gikk til Malaysia. Så da dro vi i jente-gjengen inn til Amsterdam og kikka litt...

Maiken, Nina, SIlje og Julia

Julia og me

Lisa, Silje, Maiken, Nina og Julia

D ekke så masse å si om Amsterdam. Min oppfattning e at d e byen for "alternative" menneske. ;) Den kunne by på kommunist-konsert i bysentrum...

... drøss med horer (Red light district) og vanvittig masse sex-shops...

(E i Red light district me dame som selge se i vindua på begge side av me. SÆRT -Jah! :p )

(Jentene ved siden av prosituerte i vinduet til venstre)

... og SPACE-CAKE. Vi fant dinna Coffe-shop'en i Red light district, så da spiste e kake der.

FY Kristine!!! Hihihi... Neida, man må lissom respektere kulturen her!!! ;)

KOTA BHARU

Vi va en gjeng på 5 jente og 6 gutta som valgte å reise første uka til Perhentian Island.  Men når vi kom fram me flyet til Kota Bharu så va d så seint at vi hadde bestillt overnatting på et hostell i byen. Så dro vi videre til Perhentian Island morningen etter. Her sitte vi på hostellet...

Jonas, Jon Leo, Maiken, Nina, Christoffer, Andreas, Ellen og Henrik

Der blei vi sittende ei stund, for utrolig nok (dem hadde jo kun 4 rom til utleie!) hadde dem over-bocka, så dem ikke hadde plass til oss. Men vi fikk heldigvis plass på et hotell i nærheten...

...som hadde den værste standarden e nokken sinne har bodd på. D både lukta mugg og va mugg opp etter veggen på rommet. Å oppå hylla va d sikkert ikke tørka støv på dem siste 10 åra...

...å når e dusja om morningen så følte e me mer skitten etterpå. Stod der å så på edderkoppnettet i taket, en dø kakkerlakk på gulvet og en knust vask...

Her e vi på jakt etter frokost på morningen...

Tormod, Andreas, Nina, Silje, Ellen og Maiken

PERHENTIAN ISLAND

Perhentian Island e navnet på to øye utenfor Kota Bharu. Vi skulle bo på Basar, den rolige øya, mens Kecil e party-øya. Her sitte vi på båten på vei ut til øya...

Maiken, Andreas Jon Leo og Henrik

Vi va heldig å fikk hytte på stranda. Ei jente- og ei gutte-hytte vegg i vegg. :)

Å etter kun 3 daga så jenterommet sånn ut...

Øya va fantastisk digg. Vi hadde 6 heile daga der. To av dagene dykka e tre dykk per dag. D e så befriende å være under vann, en heilt anna verden og ei ro som du aldri finne på land. E dykka ned å så på sovende Bambo hai, ellers så så e ei sjø-skilpadde og mange flotte fiska. Snorkla også en av dagene sammen me svart rev hai på rundt 1,5 m. D va kult! ;)

Nina og me

Jon Leo, Christoffer, Ellen, Jonas, Henrik og Andreas

Også gikk vi flere jungeltura. D tok ca 1,5 tima å gå rundt øya, å da så vi masse dyr som apekatta, flyvende ekorn, masse iguana, slanga, mega maur, edderkopp +++. Å stod vi stille mer enn nokken sekund, blei vi spist opp av mygg. ;)

Jon Leo, Andreas, Nina og Silje

Svømmende Iguana

Mega maur (ca 2cm lang)

Apekatta

På kvelden så dro vi ut og spiste, også tok vi flere ganga båttaxi over til naboøya, party-øya Kecil. Der va heilt magisk. Vi satt i ring å røyka vannpipe, dansa rundt bål og følte på ei sinnsyk stemning. FANTASTISK!!! :D

Silje

Me, Nina og Maiken

KUALA LUMPUR

Å komme til hovedstaden va en vanvittig kontrast fra strandlivet. Vi gikk fra å gå barbeint ei heil uke, bade og kjøre båttaxi, til å komme til svære skyskrapere, masse biltrafikk og mono rails. Men den største forskjellen va igrunn klesreglene. Når vi hadde obligatorisk opplegg (og helst ellers også) så måtte vi dekke både skuldra og  knær. Sier bare: Sjekk d hotellrommet som møtte me! :D Alle 170 studentene på turen bodde på samme hotellet, å d va veldig lukseriøst. Nede ved resepsjonen spilte forskjellige musikere, og der var egne ansatte som kun jobbet med å lukke opp dører når man skulle inn eller ut fra hotellet eller taxi på utsida. :)

Å da va d tid for obligatorisk opplegg...

Nina, Maiken, Silje og Julia

Nina på Renseanlegget

Så gikk vi rundt i botanisk hage i solsteika. D va grusomt, og alle flykta under buskene for å stå i skyggen...

Også dro vi til ett Buddistisk ape-tempel med grotte.

Julia

Lisa, Maiken, Christoffer og Jonas

Vi i 4.klasse-gjengen bestemte oss for å gå inn i grotta, og blei utstyrt me lommelykte. Va igrunn bare ekkelt. Flaggermuse, slanga, kakkerlakker, edderkoppa, ekkelt insekt som spise edderkoppa +++ NASTY!

Flaggermus

Ekkelt innsekt som spise edderkoppa

Jonas, Henrik, Christoffer, Julia, Ellen, Lisa og Silje

Heile gjengen

Vi så på rullebana til flyplassen i Kuala Lumpur

Ellen, Maikenm Lisa, Silje og me

Vi dro på F1-bana...

Julia

...og fikk race me dem fem bussene vi reiste rundt me.

På kveldene så kunne vi gjøre det vi ville, å da dro e og girlsa flere ganga på shopping...

Julia og me

...kaffe på Starbucks <3

Nina og Ellen

Me og Julia

Nina bare elska sko... :)

Ellen og Nina

Kjøpesenteret på Petronas Twin Towers

Etter obligatorisk opplegg så hadde vi tre daga med "egenstudie". E blei ene kvelden kjent me Nawi, en veldi kjekk fyr som går 3.klasse. Han hadde vært i byen før, å blei min personlige guide disse dagene. :) Han klarte d "umulige", nemmlig å snakke se til me ene vakta at vi skulle få bli me på toppen av Petronas Twin Towers. D e verdens nest høyeste bygning, og den e 451,9 m høy og har 88 etasja. D e kun ett begrensa antall persona som får komme opp der hver dag, å man må stå i kø fra før kl 07.00 for å få billetta. Vi kom dit i 4-tida på ettermiddagen. Så kult vi fikk være me opp. Så her starte dag 1 av "egen-studiet".

... her e e oppi broa.

Å så va d opp på toppen. Man kommer ikke høyere enn 86 etasje, siden dem to høyeste etasjene e tekniske rom.

Deretter gikk turen til den mest kjente moskeen i byen...

Å så tok vi taxi til New India. D som e spesielt me Kuala Lumpur e at byen består av tre heilt ulike kultura i ett. New India e et område med kun indisk kultur, å d e omtrent som man e i India når man e der. I ett anna område hete d China town, å der e kun fake merkeklær og andre kina-ting. Resten av byen e muslimsk malaysisk kultur.

Her spiste vi på en lokal indisk restaurant...

Så dro vi videre til China town.

Dag 2. av "egen-studie" så tok Navi me me på fuglepark. D va kjempe kult. Fuglene va lissom ikke i bur, men fløy rundt oss overalt. D va netting høyt oppi lufta som gjorde at dem ikke stakk av.

Å så dro vi til en botanisk park, men da begynte d å sikkelig regne. D bare bøtta ned lissom.

Dag 3 dro vi å spiste lunsj på en kylling-restuaurant...

...+ dro på akvarium, kjørte mono rails og shoppa. Å på kvelden så va va d tid for å fly tilbake til Norge.

Ditte e uten tvil den beste påska e har hatt nokken sinne! D har vært en sykt digg tur, me vanvittig mange opplevelsa! :D

Love Krizz

Skrevet 11.05.2011 kl.19:50. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

Hoppende tissa i fritt fall... CRAZY!!!

Skrevet 08.05.2011 kl.15:07. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I går så tok e på me den nye Ed Hardy-toppen av Christian Audigier og stakk på vorse på Flisnes.

Ed Hardy <3

Først satt vi ute å grilla...

Kay, Kjell, me, Marthe og Stine

Kenneth, Stefan og Kay

Å seinere kom d flere folk, å vi fortsatte festen inne...

E og Kjell som sloss mot hverandre me nesespray. Begge blei nok bada i ansikte, men sammen fikk vi spraya Stefan i øret. *high five* for den ;) ...

Når e skulle på byen så ditcha e gjengen, for å møte Are som drive Tattoos i Ålesund, dama hanna, David (spanjolen som laga tatoveringa mi) og nokken til. Skulle nemmlig på en privat fest på Lille Løvenvold, der en ukjent homo feira bursdag. Ingenting i mot homofile her, har flere homofile venna, prøve bare å understreke at der va unaturlig MANGE gutta i forhold til jente. Seinere på kvelden åpna utstedet for alle. Så d va en del kjente der å.

Lille Løvenvold e kafe på dagtid og utested på kvelden. D e lissom en veldig liten og koslig plass. Der e bar ved inngangen, en bakgård med sofa-gruppe ute, og en bar og dansegulv oppe i 2.etasje.

Bakgården på dagtid

Baren oppe. Den lille plassen med rød sofa- fjernes på kveldstid å blir et dansegulv.

E digga igrunn dinne plassen, men i går skjedde d nokke crazy!!! Skulle lissom danse me dama til Are, men d lille intime dansegulvet va lissom fullt me KUN gutta. (D pleie jo lissom ikke være bare d!) Å nokken dansa i bariss, og nokken hadde bariss med dressjakke over. Alle va lissom sykt fulle å stemninga va heilt vill. Å etter ei lita stund så reiv flere gutta av se buksa og alt under, å plutselig va d mange hoppende tissa i fritt fall på dansegulvet!!!! WHAT THA FUCK!!! (E så litt andre syke ting, men prøve å fortrenge - så vi lar d ligge.) Fikk seinere høre at d va kommet et utdrikningslag fra Bærum dit, å at d va dem som va så ville. Måtte lissom forklare til den litt overraska spanjolen som va der for første gang, at ditta ikke e heilt vanlig.. :P

E pleie lissom ikke reagera på så masse rart som skjer rundt me, for folk e fucka å gjør syke ting. Men i går va d heilt sykt lissom!!! E elska å danse, men akkurat dinne kvelden tilbrakte e faktisk mesteparten av kvelden i bakgården.

Love Krizz

Skrevet 08.05.2011 kl.15:07. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

FOTOSHOOT-BILDE!!!

Skrevet 07.05.2011 kl.09:40. Ligger i kategorien Fotoshoot - Modellbilder.

Før e reiste hadde e en Paolo Roversi-inspirert fotoshoot me Trine Sundli. Bilda skal være veldig sarte og naturlig, å e e utrolig fornøyd me resultatet. :)

Love Krizz

Skrevet 07.05.2011 kl.09:40. Ligger i kategorien Fotoshoot - Modellbilder. Ingen kommentarer

I'm back!!! ...og me ny tattoo!!! ;)

Skrevet 06.05.2011 kl.18:42. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Da e e tilbake i Norge og blogg-klar igjen!!! ;) Rettere sagt e e i Ålesund no, å her skjer d mye rart. Kan starte me å meddela at e steraliserte Bella i dag. Hadde blanda følelse om å gjøre d, siden e ønska at ho skulle få kattunga en dag. Men siden ho e så ofte seksuellt frustrert, så va d best for ho. Så her ligge ho sikkelig dizzy...

Bella <3

Ellers så tok e ny tattoo i dag, å e digga den!!! :D Alle som har fulgt bloggen min eller lest innlegget "BURN" fra januar, vet at e elska tattoveringe, å har samtidig slitt me å fjerne ei på venstre håndledd. Så i dag fiksa e biffen og skaffa me ei feit tattovering over den gamle. :)

Håndleddet e litt hovent no og d ligge et lag me vaselin over, siden e tok den for kun 2 tima siden. Men -LOVE IT!!!

Koffor en fe???

Av en eller anna uforklarlig grunn så lika fe'a  veldig godt. Her va e fe på en utkledningsfest ca. 2 år siden... ;)

Love Krizz

Skrevet 06.05.2011 kl.18:42. Ligger i kategorien My life as Kristine. 2 kommentarer

Les mer i arkivet » Mai 2017 » November 2016 » Oktober 2016
Hei! Jeg heter Kristine og er ei 30 år gammel jente fra Ålesund. Bor i Tigerstaden med min kjære, jenta vår Serine Isabella og pusen vår Bella. Mulig du så tryne mitt i TV3-programmet Fristet, der jeg ble kjæreste med Philip under finalen. Har også vært med i én episode av Budkrigen på TV2. Bloggen min gir et lite innblikk i hverdagen min, også deler jeg ting med dere som jeg liker. Håper den faller i smak!

Kontakt: kristinerosok@gmail.com

Lik også min fan-side på face: http://www.facebook.com/ kristinerosok.blogg.no