Crazy week!!! -Eksamen, homsebar og party party

Skrevet 30.05.2011 kl.02:27. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Den siste uka har vrt litt hektisk. Hadde eksamen i Vegplanlegging og teknologitorsdagen, s fram til d s geeka e me for d meste hjemme og leste til den. Her chilla Bella opp permen min og vaska se, mens e drive lse tidligere eksamens-sett...

TORSDAG

Etter eksamen torsdag, s dro e p kaf me Nina og Ellen...

Me og Nina

Nina og Ellen

FREDAG

Fredagen s va e ogNina sporty og drop Kick-off time p Gls-treningsenter. Nokke som vi e sykt stolte over!!! Ettersom dem late rompene vra ikke har vrt i sportslig aktivitet p evigheter! :D

seinere p kvelden dro e opp til Nina for jente-kveld me ho og Ellen. E tok me me ei Pepsi Max og va klar for chill kveld me chick-flip film. Heilt til enfristende Nina kommer innp stua slik...

Šda va d gjort!!! Bartenderen Nina i gang...

etter et alt for stort inntak som gjorde oss jah - MKINGS! :PS fant vi ut at vi skulle teste ut den eneste homse-baren i Trondheim, Metro. D e faktisk d eneste utestede e har vrt p der dem har skl me kondoma og glidemiddel ved inngangen! :P

Baren p Metro

E og en gammel homo -Hihihi

en som plutselig ikke va homo lengre nr han s Nina. E spurte han- han spilte visst p begge laga...

Nina og Bi-gay

... og sblei vi kjent me Sindre. Han va bare den kjekkeste! Han va lissom homoen e aldri har hatt!!! :) Ahh...perfekte shopping-partner! Digga Sindre! :)

Sindre, Ellen og me

etter ha takka nei til homse-nach, s stakk vi p 7-11 og tulla litt, fr turen gikk hjem for finne senga.

Me og en tilfeldig fyr i ka :P

LRDAG

Lrdagen hadde vi fra Perhentian Island-gjengen bilde-bytte-kveld hos Tormod...

Tormod og me

...hersitte vi ser p bilde fra Malysia turen...

Maret, Maiken, Tormod, Henrik og Christoffer

Jon Leo, Christian, Susanne, Ellen og Silje

Julia, Nina, Andreas, Maren og Ellen

Ellen, Kristine, Tormod, Jon Leo og Christoffer

Henrik, Christian, Susanne og Ellen

Me og Lisa

Ogs satt vi p sangen vr "We no speak Americano" som vi har egen dans til, da va festen skikkelig i gang... :D

Jon Leo, Christoffer, me og Andreas

Me og Silje

Christian og Tormod

Nina, Silje, Christoffer, Henrik, Julia, Me og Lisa

D va en sykt gy kveld! :) Kjempe synd e ikke fr sett flere fra dinna herlige gjengen fr til hsten igjen!

Love Krizz

Skrevet 30.05.2011 kl.02:27. Ligger i kategorien My life as Kristine. 2 kommentarer

Nasjonaldag og greier

Skrevet 18.05.2011 kl.19:18. Ligger i kategorien My life as Kristine.

16. mai

E va"flink" lese til eksamen 16. mai og skulle lissom ta en rolig dag og lese til seint. Men den gang ei. Silje vett dokke begynte friste me me dra ut, selv om e i 2 tima klarte motst, s ga e til slutt etter. Ahh... Typisk ass. Klare lissom ikke si nei til ha d gy. S da va d bare dusje og tulle i me litt Redbull-vodka, s va e ut dra i 12-tida p kvelden.

Vi stakk p Brukbar, e digga i grunn den plassen. Eneste minuset va alle retard guttane der. Blei sjekka opp av flere ubrukelige. serist, kem starta en samtale me: "Hei, hetePl Maiken og lika gruppesex!" nr e d hnler og ppeke at d e den vrste break-line e har hrt. S meine idioten at e e umoden!Da begynte e bare le mer. (MOHAHAH...)Ellers s fikk e: "Du har 30 sek p foklare koffor du e den kuleste i rommet!". Dummeste... Tror gutta at sant funka!?!

Me og Silje

En do p Brukbar

En anna do ;)

17. mai

etterkun 4 tima svn, s va d opp p 17. mai-frokost hos Lars. Siden bunaden min e i lesund, sfikke desverre ikke brukt den. Sdablei d heller d bunda-shorte-inspirerte antrekkeher. Lattis...

Vi va samla en go gjeng fra veg-klassa, d va kjempe koselig. :)

Randi, shild, Julia, me og Lars

ystein, Stig, Torstein, Jostein og Stine

etterp s gikk vi til sentrum og s p Borger-toget. D e frste gang e feira 17. mai i Trondheim, s d va utrolig artig. Aldri sett s masse rart i et 17. mai-tog fr! Hihihi... :)

Folk fra Barte-mesterskapet

Film-figur folk

Te-pose samlerne

Ikke rart at toget tok nesten 2 tima. Men d vagy se p, ogsstod e mekjekke folk... ;)

Randi, me, Kjersti og Julia

Stig, Lise Lotte, shild og Randi

etter over 1 time s kom linjeforeninga til Bygg, Aarhnen. da joina vi dem...

Veldig koselig 17. mai! :)

Love Krizz

Skrevet 18.05.2011 kl.19:18. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

Snn gr no dagane...

Skrevet 15.05.2011 kl.15:16. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I d siste har d igrunn ikke skjedd s masse spennende. D va fint vr tidligere i uka, da grilla e ute me folk fra veg-klassa, ogs l e solame ved Nidelva mens e leste til eksamen...

Kjersti og Julia (Grillings)

Heile gjengen, e ligge me jeans heilt til hyre

s hadde e bursdag p torsdag, nokke som e feira opp til flere ganga me gode venna. ;) S no har e blitt 24 r!!! D har lite for se stelle gang nokke stor-fest no midt i mai, nr alle e opptatt me eksamens-lesing. Sd blei kun rolige markeinga...

Onsdag :)

Torsdag, Nam nam :D

Lrdag, SUSHI, muffins og vinI!!! :D

s kan e meddele at prosjekt Utvide-rehull har endelig ordna se. E fikk en snn lur id nr e va i Malaysia om at snn svart tjukkring irene minehadde vrt kult. nohar d endeliggrodd sammenog ser bra ut... ;)

Ditte eantagelig ikke e den mest geniale iden min, siden hullet blir utvida for alltid. Men e digga d no hvertfall. :)Uansett stolt over ate klarte gjennomfre d.Han p tattoo-butikken i Malaysia som solgte me reringenesa at d e veldig f som klare d,siden d e s smertefullt. For e mtte jo presse dem inn sjl(!!!) Men me en solid mengde sprit (blanda me Redbull til drikking seff) s klarte e gjennomfre d! ;) Creds!!! :D

Ellers s gr d stort sett i eksamenslesing me Bella...

Love Krizz

Skrevet 15.05.2011 kl.15:16. Ligger i kategorien My life as Kristine. n kommentar

Pska mi i Malaysa :D

Skrevet 11.05.2011 kl.19:50. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Som dokke sikkert vet, s va e p skoletur til Malaysia i pska. Frste uka s hadde vi valgfri destinasjon, mens siste uka va d obligatorisk opplegg i Kuala Lumpur. P veg til Malaysia s fikk vi nokken tima i Amsterdam...

AMSTERDAM

Vi va s heldig at vi hadde 8 tima venting mellom vi landa p flyplassen i Amsterdam til neste flyet gikk til Malaysia. S da dro vi i jente-gjengen inn til Amsterdam og kikka litt...

Maiken, Nina, SIlje og Julia

Julia og me

Lisa, Silje, Maiken, Nina og Julia

D ekke s masse si om Amsterdam. Min oppfattning e at d e byen for "alternative" menneske. ;) Den kunne by p kommunist-konsert i bysentrum...

... drss med horer (Red light district) og vanvittig massesex-shops...

(E i Red light district me dame som selge se i vindua p begge side av me. SRT -Jah! :p )

(Jentene ved siden avprosituerte i vinduet til venstre)

... og SPACE-CAKE. Vi fant dinna Coffe-shop'en i Red light district, s daspiste e kake der.

FY Kristine!!! Hihihi... Neida, man m lissom respekterekulturen her!!!;)

KOTA BHARU

Vi va en gjeng p5 jente og 6 guttasom valgte reise frste uka til Perhentian Island. Men nr vi kom framme flyet til Kota Bharu s vad s seint at vi hadde bestillt overnatting p et hostell i byen.S dro vividere til Perhentian Island morningen etter. Her sitte vi p hostellet...

Jonas, Jon Leo, Maiken, Nina, Christoffer, Andreas, Ellen og Henrik

Der blei vi sittende ei stund, for utrolig nok (dem hadde jo kun 4 rom til utleie!)hadde dem over-bocka, s dem ikke hadde plass til oss. Men vi fikk heldigvis plass p et hotell i nrheten...

...som hadde den vrste standarden e nokken sinne har bodd p. D bde lukta mugg og va mugg opp etter veggen p rommet. opp hylla va d sikkert ikke trka stv p dem siste 10 ra...

... nr e dusja om morningen s flte e me mer skitten etterp. Stod der s p edderkoppnettet i taket, en d kakkerlakk p gulvet og en knust vask...

Her e vi p jakt etter frokost p morningen...

Tormod, Andreas, Nina, Silje, Ellen og Maiken

PERHENTIAN ISLAND

Perhentian Island e navnet p to ye utenfor Kota Bharu. Vi skulle bo p Basar, den rolige ya, mens Kecil e party-ya. Her sitte vi p bten p vei ut til ya...

Maiken, AndreasJon Leo og Henrik

Vi va heldig fikk hytte p stranda. Ei jente- og ei gutte-hytte vegg i vegg. :)

etter kun 3 daga s jenterommet snn ut...

ya vafantastisk digg. Vi hadde 6 heile daga der. To av dagene dykka e tre dykkper dag. D e s befriende vre under vann, en heilt anna verden og ei ro som dualdri finne p land.E dykka ned s p sovende Bambo hai, ellers s s e ei sj-skilpadde ogmange flotte fiska. Snorkla ogs en av dagene sammen me svart rev hai p rundt 1,5 m. D va kult! ;)

Nina og me

Jon Leo, Christoffer, Ellen, Jonas, Henrik og Andreas

Ogs gikk vi flere jungeltura. D tok ca 1,5 tima g rundt ya, da s vi masse dyr som apekatta, flyvende ekorn, masse iguana, slanga, mega maur, edderkopp+++. stod vi stille mer enn nokken sekund, blei vi spist opp av mygg. ;)

Jon Leo, Andreas, Ninaog Silje

Svmmende Iguana

Megamaur (ca 2cm lang)

Apekatta

P kvelden s dro vi ut og spiste, ogs tok vi flere ganga bttaxi over til naboya, party-ya Kecil. Der va heilt magisk. Vi satt i ring ryka vannpipe, dansa rundt bl og flte p ei sinnsyk stemning. FANTASTISK!!! :D

Silje

Me, Nina og Maiken

KUALA LUMPUR

komme til hovedstaden va en vanvittig kontrast fra strandlivet. Vi gikk fra g barbeint ei heil uke, bade og kjrebttaxi, til komme tilsvre skyskrapere, masse biltrafikk og mono rails. Men den strste forskjellen va igrunn klesreglene. Nr vi hadde obligatorisk opplegg (og helst ellers ogs) s mtte vi dekke bde skuldra og knr. Sier bare: Sjekk d hotellrommet som mtte me! :D Alle 170 studentene p turen bodde p samme hotellet, d va veldig lukserist. Nede ved resepsjonenspilteforskjellige musikere, og der var egne ansatte som kun jobbet med lukke opp drernr man skulle inn eller ut fra hotellet eller taxi p utsida.:)

da va d tid for obligatorisk opplegg...

Nina, Maiken, Silje og Julia

Nina p Renseanlegget

S gikk vi rundt i botanisk hage i solsteika. D va grusomt, og alle flykta under buskene for st i skyggen...

Ogs dro vi til ett Buddistisk ape-tempel med grotte.

Julia

Lisa, Maiken, Christoffer og Jonas

Vi i 4.klasse-gjengen bestemteossfor g inn i grotta, og blei utstyrt me lommelykte. Va igrunn bare ekkelt. Flaggermuse, slanga, kakkerlakker, edderkoppa, ekkelt insekt som spise edderkoppa +++ NASTY!

Flaggermus

Ekkelt innsekt som spise edderkoppa

Jonas, Henrik, Christoffer, Julia, Ellen, Lisa og Silje

Heile gjengen

Vi s p rullebana til flyplassen i Kuala Lumpur

Ellen, Maikenm Lisa, Silje og me

Vi dro p F1-bana...

Julia

...og fikk race me dem fem bussene vi reiste rundt me.

Pkveldene s kunne vi gjre det vi ville, da dro e og girlsa flere ganga p shopping...

Julia og me

...kaffe p Starbucks <3

Nina og Ellen

Me og Julia

Nina bare elska sko... :)

Ellen og Nina

Kjpesenteret p Petronas Twin Towers

Etter obligatorisk opplegg s hadde vi tre daga med "egenstudie". E blei ene kvelden kjent me Nawi, en veldikjekkfyr som gr 3.klasse. Han hadde vrt i byen fr, blei min personlige guide disse dagene. :) Han klarte d "umulige", nemmlig snakke se til me ene vakta at vi skulle f bli me p toppen av Petronas Twin Towers. D e verdens nest hyeste bygning, og den e 451,9 m hy og har88 etasja. D e kun ett begrensa antall persona som fr komme opp der hver dag, man m st i k frafr kl 07.00 for f billetta. Vi kom dit i 4-tida p ettermiddagen. S kult vi fikk vre me opp. S her starte dag 1 av "egen-studiet".

... her e e oppi broa.

s va d opp p toppen. Man kommer ikke hyere enn 86 etasje, siden dem to hyeste etasjene e tekniske rom.

Deretter gikk turen til den mest kjente moskeen i byen...

s tok vi taxi til New India. D som e spesielt me Kuala Lumpur e at byen bestr avtre heilt ulike kultura i ett. New India e et omrde med kun indisk kultur, d e omtrent som man e i India nr man e der. I ett anna omrde hete d China town, der e kun fake merkeklr og andre kina-ting. Resten av byen e muslimsk malaysisk kultur.

Her spiste vi p en lokal indisk restaurant...

S dro vi videre til China town.

Dag 2. av "egen-studie" s tok Navi me me p fuglepark. D va kjempe kult. Fuglene va lissom ikke i bur, men fly rundt oss overalt. D va netting hyt oppi lufta som gjorde at dem ikke stakk av.

s dro vi til en botanisk park, men da begynte d sikkelig regne. D bare btta ned lissom.

Dag 3 dro vi spiste lunsj p en kylling-restuaurant...

...+ dro p akvarium, kjrte mono rails og shoppa. p kvelden s va va d tid for fly tilbake til Norge.

Ditte e uten tvil den beste pska e har hatt nokken sinne!D har vrt en sykt digg tur, me vanvittig mange opplevelsa! :D

Love Krizz

Skrevet 11.05.2011 kl.19:50. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

Hoppende tissa i fritt fall... CRAZY!!!

Skrevet 08.05.2011 kl.15:07. Ligger i kategorien My life as Kristine.

I gr s tok e p me den nye Ed Hardy-toppen av Christian Audigier og stakk p vorse p Flisnes.

Ed Hardy <3

Frst satt vi ute grilla...

Kay, Kjell, me, Marthe og Stine

Kenneth, Stefan og Kay

seinere kom d flere folk, vi fortsatte festen inne...

E og Kjell som sloss mot hverandreme nesespray. Begge bleinok bada i ansikte, men sammen fikk vi spraya Stefan i ret. *high five* for den ;) ...

Nr e skulle p byen s ditcha e gjengen, for mte Are som drive Tattoos i lesund, dama hanna, David (spanjolen som laga tatoveringa mi) og nokken til. Skulle nemmlig p en privat fest p Lille Lvenvold, der en ukjenthomo feira bursdag. Ingenting i mot homofile her, har flere homofile venna, prve bare understreke at der va unaturlig MANGE gutta i forhold til jente. Seinere p kvelden pna utstedet for alle. S d va en del kjente der .

Lille Lvenvolde kafe p dagtid og utested p kvelden. D e lissom enveldig liten og koslig plass. Der e bar ved inngangen, en bakgrd med sofa-gruppe ute, ogen bar og dansegulv oppe i 2.etasje.

Bakgrden p dagtid

Baren oppe. Den lille plassen med rd sofa- fjernes p kveldstid blir et dansegulv.

E digga igrunn dinne plassen, men i gr skjedde d nokke crazy!!! Skulle lissom danse me dama til Are, men d lille intime dansegulvet va lissom fullt meKUNgutta. (D pleie jo lissom ikke vrebare d!) nokken dansa i bariss, og nokken hadde bariss med dressjakke over. Alle va lissom sykt fulle stemninga va heilt vill. etter ei lita stund s reiv flere gutta av se buksa ogalt under, plutselig va d mange hoppende tissa i fritt fall p dansegulvet!!!! WHAT THA FUCK!!! (E s litt andre syke ting, menprve fortrenge -s vi lar d ligge.)Fikk seinere hre at d va kommet et utdrikningslag fra Brum dit, at d va dem som va s ville. Mtte lissom forklare til den littoverraska spanjolen som va der for frste gang, at ditta ikke e heilt vanlig.. :P

E pleie lissom ikke reagera p s masse rart som skjer rundt me, for folk e fucka gjr syke ting. Men i gr va d heilt syktlissom!!!E elska danse, men akkurat dinne kveldentilbrakte efaktisk mesteparten av kvelden i bakgrden.

Love Krizz

Skrevet 08.05.2011 kl.15:07. Ligger i kategorien My life as Kristine. Ingen kommentarer

FOTOSHOOT-BILDE!!!

Skrevet 07.05.2011 kl.09:40. Ligger i kategorien Fotoshoot - Modellbilder.

Fr e reiste hadde e en Paolo Roversi-inspirert fotoshoot me Trine Sundli.Bilda skal vre veldig sarte og naturlig, e e utrolig fornyd me resultatet. :)

Love Krizz

Skrevet 07.05.2011 kl.09:40. Ligger i kategorien Fotoshoot - Modellbilder. Ingen kommentarer

I'm back!!! ...og me ny tattoo!!! ;)

Skrevet 06.05.2011 kl.18:42. Ligger i kategorien My life as Kristine.

Da e e tilbake i Norge og blogg-klar igjen!!! ;) Rettere sagt e e i lesund no, her skjer d mye rart. Kan starte me meddela at e steraliserte Bella i dag. Hadde blanda flelse om gjre d, siden e nska at ho skulle f kattunga en dag. Men siden ho e s ofte seksuellt frustrert, s va d best for ho. S her ligge ho sikkelig dizzy...

Bella <3

Ellers s tok e ny tattoo i dag, e digga den!!! :D Alle som har fulgt bloggen min eller lest innlegget "BURN" fra januar, vet at e elska tattoveringe, har samtidig slitt me fjerne ei p venstre hndledd. S i dag fiksa e biffen og skaffa me ei feit tattovering over den gamle. :)

Hndleddet e litt hovent no og d ligge et lag me vaselin over, siden e tok den for kun 2 tima siden. Men -LOVE IT!!!

Koffor enfe???

Av en eller anna uforklarliggrunn slika fe'a veldig godt. Her va e fe p en utkledningsfest ca. 2 r siden... ;)

Love Krizz

Skrevet 06.05.2011 kl.18:42. Ligger i kategorien My life as Kristine. 2 kommentarer

Les mer i arkivet Mai 2017 November 2016 Oktober 2016
Hei! Jeg heter Kristine og er ei 30 r gammel jente fra lesund. Bor i Tigerstaden med min kjre, jenta vr Serine Isabella og pusen vr Bella. Mulig du s tryne mitt i TV3-programmet Fristet, der jeg ble kjreste med Philip under finalen. Har ogs vrt med i n episode av Budkrigen p TV2. Bloggen min gir et lite innblikk i hverdagen min, ogs deler jeg ting med dere som jeg liker. Hper den faller i smak!

Kontakt: kristinerosok@gmail.com

Lik ogs min fan-side p face: http://www.facebook.com/ kristinerosok.blogg.no